Wednesday, July 14, 2010

Aku cuba sangat tanak mengumpat tapi...

tapi apakan daya..tadi ada org ajak mengumpat, so aku mendengar la...dan sampuk2..kalo tak sampuk kang kata tak melayan dia plak kan...boleh gitu cik 'mek'????????

aku pelik dgn manusia ni sibuk perihal rumah tangga orang....tapi kata kat mulut ' aku tak campur hal tangga rumah orang, aku tak tau' itulah ayat yg biasa aku dgr la...bila la nak berubah kan?

cik mek, sori la aku plak yg emo..padahal ko yg emo kan? sbb dah lama dah aku perhati kan cik kak tu....ehehehehe....

tersentap gak aku..perihal aku sibuk nak cite.....ermmm perihal kamu yg dulu dan dulu ada kamu ceritakan jugak ke pada cik non tu? tak tau la ada ke tak kan...tak sangka 2 kali ye 'kejadian itu'....aku bikin sekali je ye cik kak..tapi tak kisah la...ehehehhe tiba2 amik kisah plak kan aku ni......hal lama buat apa nak cerita kalo benar2 nak insap?

ye ar sbb dia 'kisah' ttg aku...yg ayat aku terdengar dalam ala2 malas mendengar umpatan sekejap tadi...ada ke dia ckp 'aku tak percaya laki'....ermm tau je dia kan naluri hati aku...mesti dia scanner kan? atau xray mesin tu...ala lagi senang cik kak belah la dada ku ini...ko lihat la apa yg ada...uhuhuhuh

ye mmg aku tak caya laki aku 100%..so why? apa efek dgn kamu, cik kak? kamu nak percaya pada tunang/bf/laki kamu 100% terserah....kalo kamu duk cerita perihal rumahtangga org dont wori be hepi je la...org kata ayat2 itu akan makan diri sendiri...

oh berbalik pada percaya atau tidak laki aku tu ye...ermmm ye mmg la aku tak caye 100%...tapi maybe 99.9% kot tu mesti ada....laki aku kan hensem, body lak mcm org bujang, pandai lak berckp..tentu la disukai ramai (ayat mmg tak bleh blah dah ni..sbb geram kan) kalo dia tak ngorat org...aku sure org pun ada ngorat dia...tengok je la peserta2 kursus..suka amik gambo dgn penceramah..eheheh (aku tak pernah buat keje gitu..walau aku minat kat dato fadilah kamsah).....siap sms bagai..seme aku baca...ermm maybe ada tak sempat baca sbb delete kot...tapi tak pe la..aku rasa aku percaya bab itu....walau tergugat gak peserta2 kursus seme cun cun berlaka...sib baik laki aku ckp aku tak cantik tapi jelita...so sejuk la skit kan...

tapi laki aku pun ada gak ayat2 jeles dgn aku yg jelita lagi menawan dan tertawan ni..sbb budak2 student pun duk sms aku....ehehehehee...bukan budak student pun ada je makhluk lain...yg sms dia jeles...

so kami jeles2 sesama kami ni jadi mesra lagi ada la kot...kalo bertekak pasal kes ni rasanye sbb saje2 kot..takde modal...so amik modal jadikan isu...bleh bermesra...lepas bermesra bleh beramas mesra plak....ko leh buat gitu?

uhuhuhuhuhu arghhh kurang plak pahala puasa gini...
sabar ye sabar...

dlm try sabar tak sabar jugak akhirnya..tercetus jugak entry ni..
pls kalo aku berpuasa jgn ym atau call aku ajak umpat...ehehehehehheheehehe tiba2 je..
ajak makan ketupat lepas buka pose aku on je..

25 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

siyes aku tak paham ko citer sal apa ni???

~anna&anuar~ said...

kak, esok anna masak pulut kuning ngan rendang ayam.. ko bukak pose esok la kak.. boleh?? pose lelame skit.. hahahhaha..

Zura said...

mengumpat ngan manusia nie dh mcm adik beradik..dlm ckp xnk ambik th hal org, terambik th jgak..mesti nk bercite jgak..

*Miss Geli^ said...

ok la gitu.esok aku tpn ko ye?

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak pun tak faham citer ni.. heheheh tak pe la apapun mengumpat kan tak baik.. orang puasa ke tak puasa ke mana leh mengumpat.. :D

~aSHa~ said...

izan --> lor tak paham ke? berbelit sgt ke? ayat mudah tu...uhuhuhu

~aSHa~ said...

anna --> ko ni keje memasak je la kan..aku tau la ko nak jaga laki ko..ehehehehhehe uhuhuhu...tapi jgn sampai tak update blog nak buat pulut kuning...buat rendang lebih skit..nanti akak singgah

~aSHa~ said...

zura --> perempuan dan umpat adalah bestfren kot...

~aSHa~ said...

miss geli --> aler esok ke ko nak tepon..nape tak arini je..arini kan aku pose...ahahahahhahahaa

~aSHa~ said...

cik puan mimi --> kak bagi yg terkena je paham cerita ni..tapi ada gak yg buat2 tak paham kot...kot la..tak tau la dia paham ke tak...

::Mamalyna:: said...

lain kali, ajak jer aku ngumpat same...ehhe

..nOj.. said...

aku dah agak dh ko mesti camni. wei len kali kalo berniat baik seperti 'aku dah berubah' jgn la pg cite kt org. kan dan setan dengar, setan cepat je menghasut ni tau. aku mkn roti cicah air milo ni, nk tak? hahahah

ardinihumaira said...

dni tak pose kak.. nak mngumpat ni.. hehe.. :D

~aSHa~ said...

mamalyna --> eheheheh jom umpat, eh tapi cukup tuk arini

~aSHa~ said...

nOj --> ehehe aku tak paham ko ckp apa...itu ayat tuk aku ke tuk si yg 'aku dah berubah'

~aSHa~ said...

dni --> jgn mengumpat dni bahaya.makan diri nanti..ehehehe dgr umpatan takpe la kot..

Echa said...

bis ni pose lagi ke tak ni????

Ena said...

ekekekke..

ena pun sama gak la ngan asha.. mendengar or membaca sama juga la dengan mengumpat.. alahaiiii!! adeihh!!

~aSHa~ said...

echa --> ehehehe aku dah insap semula

~aSHa~ said...

ena --> alahai sian ena terpaksa baca umpatan plak

sI tEDI said...

ekekekekke.. termengumpat gak!!

Ain said...

nasib baik akak tak pose hari nie....

huhuhu....

~aSHa~ said...

tedi -->ehehehe ter perbuatan tak sengaja kan? uhuhuhu

~aSHa~ said...

ain --> kalo idak puasa akak pun kurang kan

Drama Mama said...

eeee i tak suka ngumpat, tapi i suka gossip! muahahaahahaha...tak sama kan tak sama kan ;-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com