Monday, August 16, 2010

Imam Muda Nuri Bakal Memeriahkan Majlis Kami...

Gambar peserta (dari kiri): Miril, Nuri, Taufek, Adib, Syakir, Azhar, Asyraf, Abe Syara, Aran dan Hizbur.

Tarikh: 16 Ogos 2010 (Isnin) Bersamaan 6 Ramadan 1431 Hijrah

Masa: 6.15 petang


Tempat: xxxxxx


Sehubungan dengan itu, Tuan /Puan beserta keluarga adalah dijemput agar dapat bersama-sama meraikan Majlis Berbuka Puasa dan Solat Tarawikh ini. Semua warga xxxxx adalah diminta berpakaian Kebangsaan (Baju Melayu dan Bersamping) bagi Lelaki dan berpakaian sopan bagi Wanita. Antara tetamu jemputan kita ialah IMAM MUDA dari rangkaian ASTRO (Imam Nuri) yang akan memperdengarkan bacaan Al Quran dan Azan dan juga akan mengimamkan solat Tarawikh.
Segala perhatian dan komitmen daripada Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.
jemputan ini bukan tuk anda ye...entry ni khas nak bgtau imam muda Nuri bakal datang ke sini..insyaAllah...tunggu ari esok....
so mlm ni bersiap2 charge bateri kamera cap ayam tu..nak snap gambo imam muda Nuri bersama anak dara ku...
eh...boleh ke gitu?
aku tak jumpa gambar imam muda nuri duk sorang2..
so korang telek la sendiri ye mana satu dia...

8 comments:

ardinihumaira said...

InsyaAllah beroleh keberkatan... amin :)

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

wahh...anak gedik2 takpe...tapi ko dilarang sama sekali...hehehe...

psst...psst...kim salam dia ek...aku nak wat dia jadi adik angkat bleh tak????:P

~aSHa~ said...

dni --> amin..nak kenen ke dni nanti deen marah lak..ehehehe

~aSHa~ said...

izan --> adik angkat...ko ni pantang tgk org hensem ek...ehehehe..takpe aku rekemen kan...ceh..ehehee

cheqna said...

wah..
selamat la untuk akak ye =)
jangan kamera wat hal sudohh =)

Fieza79 said...

wahh best tu..slmt ber snap2...
charge kamera smpai penoh ye...hehe

..nOj.. said...

tak kenal sbb tak penah tgk. bukan takat tak penah tgk imam muda, tp af, mentor, raja lawak. seme tak penah tgk. kdg2 je bukak indahnya iman ke ape ek yg kul 7 sampai 7.30 tu.

Anonymous said...

kalau saya boleh tahu bagaimana cara anda menjemput imam muda nuri untuk datang ke majlis berbuka puasa anda????