Friday, September 24, 2010

Tetap sayang pembunuh anak

aku kah yg terlewat kisah ini? semalam di harian metro...ada tersiar ibu kepada arwah Syafiah Humaira Shari yang mati di tangan kekasih ibunya pada Februari lalu, mengatakan Masih sayang kan kekasihnya..





SHAH ALAM: Pemandu teksi, Mohd Fazli Azri Jamil dijatuhi hukuman gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi di sini, semalam selepas didapati bersalah membunuh Syafiah Humaira Sahari, 4, Februari lalu, namun ibu kanak-kanak itu, Siti Nurhanim Aziz, 25, berkata dia tetap sayangkan Mohd Fazli Azri, yang juga teman lelakinya.


"Saya tak pernah marahkan dia (Mohd Fazli) sebab dia terlampau sayangkan anak saya, maka saya amat menyayanginya,” katanya ketika ditemui di luar mahkamah. Malah, sebelum Mohd Fazli digari semula untuk dibawa ke penjara, dia dilihat sempat mencium pipi Siti Nurhanim.

berita lanjut disini

tak paham aku kasih sayang manusia ni macamane...
nak komen pun perasaan orang...hati orang...lain orang lain bentuk kasih sayangnye..
tak baik plak mengutuk perasaan orang..
tapi hati ni dah bermaki2an dah..
'sayang? sayang kekasih dari anak sendiri?..huhhh alahai manusia begitu pun wujud, orang dah sepak terajang anak sendiri pun ko masih sayang, aku kalo org tengking anak aku yg aku tahu mmg nakal pun aku terasa dan akan ingat muka dia, ini plak sepak terajang hingga mati'
itu kira sopan la aku taksirkan makian aku dalam hati..sebenarnya ayatnye lebih teruk....tak bleh nak tulis kat sini..
dah la mereka sempat berciuman di khalayak ramai lagi...adeh la...nak kiamat dah ni..
korang baca la komen2 di harian metro yang mengutuk wanita tersebut..

19 comments:

eiffel said...

aku da lama xbaca biter..sbb byk sgt menyakitkan aty...hahahhahaaha


ank xderk xpe...ley buat g..muahhhaahhaa

~aSHa~ said...

erk?

leh buat lagi dgn kekasih ke dgn suami? uhuhuhu

imanamani said...

salam ...

memang sengal la perempuan tu ... ada akal ke tidak tu ???? kalau sayang pun berpada pada la kan..sampai tahap anak sendiri mati... tu memang dah senget tu nama nya....

ibu amirul said...

apa lah punya pompuan....... tak da akal langsung...

lemangcute@chah said...

dia lupa sakit bersalin tu..
hmmm..
baru boyfreind..

dunia akhir zaman nie..
pelik..pelik..

lemang suka jer hukuman mahkamah tu..
tu baru dunia..

anak orang boleh pihak suka hati jer...
patutnya hukum dia mati dipijak jugak..

eshh.. bahaya yer statement nie..


tapi, lelaki tu sendiri yang bertindak ikut nafsu in the first place..hmmmmm

then.. maaf lah kepada saudara mara lelaki tu jika terbaca stetement lemang nie.. but.. memang i will never forive that kind of man..
naheee... puyau!

~aSHa~ said...

imanamani --> mmg sengal dot com dot my pompuan tu...kena ilmu pengasih kot....

u tak de link ye?

az rina a.k.a jaijina said...

tiada perkataan lain yg layak, bongok aje yg seswai..ish, mmg emosi lah kalau bab² dera budak nih..

~aSHa~ said...

ibu amirul --> akal dia diselubungi perasaan sayang yg buta...eh mmg buta la cinta ni kan...


lama tk nampakcuti panjang ke..

Ieda Al-Habsyi said...

PATUTNYA KAN MAK DIA KENA SUULAAAAA!!!! GERAM BODOH BETOI!!!


psttt..kak asha, geram bebeno ni sampai taip pon ngan tulisan beso, hehehehehe!

~aSHa~ said...

lemangcute --> biar la keturunan dia baca...nak saman ke? hak kita la nak luahkan pasal kebohodan pompuan tu...boleh sy lagi...buta betul cinta dia..mmg patut kalo dia dipijak2...dan dihentak kepala...atau yg seumpamanye mcm dia buat kat arwah..dia sepak kan? so patut disepak jugak

~aSHa~ said...

az rina --> mmg bongok betul org dera2 budak ni

~aSHa~ said...

ieda ---> eheheh beso kan tulisan tu..sebenarnya nak carut sgt2 tu...tapi tu luahan yg ala2 berbahasa molek skit la tu..

zue @ annaleeya said...

fomfuan ini mmg budus.... mcm xde jantan lain...

Fieza79 said...

teruk pompuan tu...mcm tkda akal layak nya...atau pon kurang waras kot...

Ena said...

Betul tu asha.. tak faham sungguh cinta manusia macam tu.. cinta ker nafsu?? Patutnya utamakan anak yg dikandung dari darah daging tu.. ini tidak??? haihhh!!
Nauzubillah..

imanamani said...

ada..meh sini email....

ardinihumaira said...

dia tetap kejam bagi dni. huhu

~aSHa~ said...

azrisha03@yahoo.com

mumu said...

sbb dia agak kacak la kak sha..klu x booo...layan...budus sungguh wanita itu..dimanakan otak nya..di kepalanya kah..atau di lututnya....