Wednesday, September 15, 2010

YouTube - Iklan Aidilfitri TV3 2010

ada antara korang yang tak tengok lagi kan iklan ni?

yang heboh diperkata kan masa bulan puasa aritu...so ni aku sharekan sekali lagi...

apa yang korang dapat dilihat diiklan ni yang membuatkan ia tidak sesuai dipertontonkan?

3 comments:

ardinihumaira said...

ramai tak suka ianya ada unsur krismas dan deepavali... kalau nak gabungkan semangat satu malaysia tak de hal. tapi tak ambil kira unsur keagamaan...

apapun, kalau sekadar iklan, memang tak salah. tapi kalau mendalami maksudnya, agak terpesong sikit..

mamalieyna said...

ala..tak dpt tgk gak..Youtube kena block kt opis ni..huhu..

A N A K - A N A K K U said...

erm....ade tersirat di sebalik y tersurat...kene peka pepun y kita nak buat kat malaysia nie...