Monday, October 18, 2010

aku tabik spring kat KAKAK ni...

actly gambo ni aku tak mintak izin dgn tuannye..aku rasa aku publish kejap je kot...
x
(gambar terpaksa didelete, sbb aku tak mintak izin ni...segan aku nak mintak izin eheheh)
maybe antara kawan aku tau siapa mereka ini dgn aku...
bahagia kan mereka
tak semestinya lelaki yg ada dua, tiga wanita disisinye gagal...spt di atas..(di atas tu kiri dan kanan je ye isteri)
kalo jujur, amanah dan adil...BAHAGIA DAN BERJAYA jugak...janji niat di hati itu ikhlas...
dan sentiasa memuji2 isterinya...
thumbs up tuk kak zie..
i miss u kakak..
kakak sebelah kanan tu mcm muka aku tak?
ehehehe ada org kata kami mcm adik beradik..

12 comments:

mamalieyna said...

nmpk bahagia..sedondon lagi haa..^_^

MRS. K said...

ada iras tu!

cheqna said...

salam
bukan senang nak cari yang macam gini kan???

LYaFRINA said...

wah.. ye k???
tp mmg nmpak bahagia.. kalo poligami, kt jln ikut sunnah nabi mmg akan bahagia.. kedua-dua istrinya pon cantik & ank2 pon nmpak happy dgn familynya..

** lya pon ada kisah pasal poligami ni.. mcm nk share j.. masa lya sakit lama kt spital TRG dulu.. lya duk bbulan-bulan.. mak cik ni duk kt katil sbloh j.. mak cik ni istri pertama.. tiap2 hari madunya y no 2 & 3 jaga dia.. semua org dlm wad tu tabik.. sbb dia org mmg nmpak mcm adik beradik.. dgn lya pon madu2 dia slalu tlg.

itula, kalo kna cara.. mgkin lg HAPPY dr y x bermadu.

Cikmin said...

asha..belakang tu anak2 isteri no berapa?

~aSHa~ said...

anak isteri no.1, sebelah kanan yb

.:fyzz:. said...

sweet family..yg 2nd wife nmpak muda lagi kan..yg no 1 pun..nmpak berseri2..

az rina a.k.a jaijina said...

lain org lain respondnye..kalau adil dan saksama mungkin tak jadi masalah..tp terpulang pada penerimaan isteri yg 1st gak..

psst: selalu terfikir boleh ke terima kalau ai dimadukan suatu hari nnti?!owh, idokle teman rela u....

Ena said...

susah nak cari macam nie..

payung emas menantinya..

Puteri Satu said...

ingat Ahli Parlimen Maran tadi.. terkejut jugak.. YB Datuk Haji Ismail gak namanya... gegegege...

imanamani said...

Cik Asha...


Kompem ..kalau ada reader lelaki terperasan entry ni... wakakak..mesti minta contact info.. nak tanya apa petua ...YB guna yek!! wakakakakakak

..nOj.. said...

rasenye tau cite ni. hehe