Saturday, October 23, 2010

rupanye ramai yang google duit ini



bila cek keywords di nuffnang..rupanye sampai skrg orang google kan duit rm50 edisi terhad yang ada bendera 50 tahun kemerdekaan tu......


psssttt ada yg berminat ke? ehhehe

10 comments:

LYaFRINA said...

sha,,
y org google kotak tu lg ramai...
kotak aper tu????

kotak harta karun k?

ardinihumaira said...

fuhyoh.. sebab ramai cakap duit tu nilai dia lain. hehe.. ramai nak tahu betul ke tak.. adik dni pun duk cakap gtu juga hehe

health-beauty-slimming said...

unik nye duit tu, lain dari yg lain lak tu,

~aSHa~ said...

lya --> eheheh kotak misteri kot..tau la kotak apa meke cari

Ain said...

akak ada simpan seploh keping....

hehehe....

~aSHa~ said...

dni --> tu la...kalo ada gambo sendiri lagi unik kan duit tu..ehehhehe

~aSHa~ said...

health beauty slimming --> ehehhee bulan januari je keluar..skrg takde dah....edisi terhad

~aSHa~ said...

ain --> wah lagi byk dari sy...

CT said...

org yg minat wat collection....:)

Akk dh jd follower Asha ya...jom jd follower kak CT...ekekek

.:fyzz:. said...

ramai yg minat pasal duit2 nih zidah..hehe

10 Amalan Berpantang Yang Patut Buat Tetapi Semakin Di Abaikan. Mama Wajib Baca Ya! 12

Sebaik sahaja anda selepas bersalin, anda akan melalui fasa pemulihan diri selepas melahirkan bayi. Tempoh ini amat penting untuk mengekalk...

Labels