rupanye ramai yang google duit ini



bila cek keywords di nuffnang..rupanye sampai skrg orang google kan duit rm50 edisi terhad yang ada bendera 50 tahun kemerdekaan tu......


psssttt ada yg berminat ke? ehhehe

Comments

LYaFRINA said…
sha,,
y org google kotak tu lg ramai...
kotak aper tu????

kotak harta karun k?
ardinihumaira said…
fuhyoh.. sebab ramai cakap duit tu nilai dia lain. hehe.. ramai nak tahu betul ke tak.. adik dni pun duk cakap gtu juga hehe
unik nye duit tu, lain dari yg lain lak tu,
~aSHa~ said…
lya --> eheheh kotak misteri kot..tau la kotak apa meke cari
Ain said…
akak ada simpan seploh keping....

hehehe....
~aSHa~ said…
dni --> tu la...kalo ada gambo sendiri lagi unik kan duit tu..ehehhehe
~aSHa~ said…
health beauty slimming --> ehehhee bulan januari je keluar..skrg takde dah....edisi terhad
~aSHa~ said…
ain --> wah lagi byk dari sy...
CT said…
org yg minat wat collection....:)

Akk dh jd follower Asha ya...jom jd follower kak CT...ekekek
.:fyzz:. said…
ramai yg minat pasal duit2 nih zidah..hehe

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

aku telah diminta memeluk Kawan Pengkid