Satu Wanita atau dua tiga Wanita

semalam masa tgk filem hindustan, suka aku dgn kata² menarik ini...bagi aku walau cara disampaikannya lawak dan spontan, tapi sgt bererti...meh aku quote kan

'Di sebalik KEJAYAAN lelaki ada seorang wanita dibelakangnya, di sebalik KEGAGALAN lelaki ada dua tiga wanita disisinya.'
(jgn la pk dua tiga wanita tu adalah anak perempuan atau ibu ye, itu lain kes...cuba korang terjemahkan elok²)

Comments

cheqna said…
cheqna faham kak =)
~aSHa~ said…
cheqna --> eheheh yg ni mudah bahasa melayu...ehehe
Ain said…
susah nak jumpa lelaki yang boleh berjaya bila diapit 234 wanita....

jadi, kaum ada kena la fikir betul2 kan....
~aSHa~ said…
ain --> ada tu ada kan kak berjaya...tapi itu sah kot..kalo yg 2,3,4 ni yg sembunyi2....ehehehehe rasanye tak berjaya kot dlm rumahtangga...
ardinihumaira said…
yang 2 3 4 tu bahaya biasanya hik3
SUPERMAN said…
cerita hindustan tu memang lawak habis..

memang susah lelaki nak berjaya bila ada banyak pompuan.. SUSAH... pening kepala wei...

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni