Monday, October 4, 2010

Selepas Majlis / Jamuan Raya beransur surut

Majlis / Jamuan Hari Raya beransur pulih, bulan berganti bulan...

sekarang, dah mula majlis kesyukuran orang nak berangkat menunaikan haji ke tanah suci pulak, jemputan di sana sini dan sinun....

Selepas itu, beransur-ansur program, jabatan-jabatan menganjurkan Family Day, maka penuh la jugak hotel situ, sini dan sinun di hujung tahun...

wah banyak betul program sepanjang tahun..ini lah kehidupan...selagi bernafas...selagi itu terus hidup....walau banyak rintangan dan dugaan berlaku, hidup harus diteruskan..

--------------------------------------
eh apa aku merepek di petang hari ini
inikah intro berkenaan Family Day kami?

7 comments:

Ena said...

adakah ianya di namakan perancangan sepanjang tahun??? ehhehe

..nOj.. said...

tetapi mereka nk pg family day bulan doblas. tak boleh ikut nmpknye

Sharinginfoz said...

kejap aja masa berlalu kan

LYaFRINA said...

sha.. nanti lya sihat2 skit nk p rmh beraya.. Nanti lya gtau ye.. sori sgt2, mlm tu settle kul 9.30kat spital.. nk p tkut dah lewat..

ardinihumaira said...

dah nak dekat raja hati lak ;)

.::Lynn::. said...

byk betul program dihujung tahun

.:fyzz:. said...

betui2..hujng2 thn sngt byk program yg menanti...aku projek hujung thn ..adalah beranak..

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels