Tuesday, April 26, 2011

Teringat Masa mula² melangkah kaki ke Putrajaya dulu....

korang masih teringat tak mcmane korang melangkah kaki ke Putrajaya dulu?......(walau mmg korang duk sane la skrg ni...masih ingat tak????)


byk tul kenangan pahit manis time sampai tu..... 



 -------------------------------------------
panjang lagi patutnya ni.....tapi nak siapkan apa yg patut...

17 comments:

eima said...

memula dtg putrajaya sbb kena lapor diri kat parcel B
naik erl
pastu keja KL
pastu opis kena pindah
tp tak dak kenangan pahit ...
ke ssh nk pegi ke ...

~aSHa~ said...

eima --> ehehehe asha la kot ada pahit manis...ahahahhahaa... nti esok nak gi sane..nak singgah umah makcik yg mula2 menumpangkan kami masa intibiu...dan anta kami masa intibiu, siap tgu lagi, sib baik lah ada dia....nti nak sambung lagi cerita ni...tapi nak dekat jam 5 la plak...

ieda said...

akak x pernah sampai lagi .. tgk dlm pic selalu lah huhuhuh cian akak kann huhuhu

mamalieyna said...

kita g putrajaya tuk interbiuw je ari tu (2007)..nek motor jer..hehe..skrg tak pernh jejak putrajaya..lama dah..hehe..eh ada sekali masa kerja baru2 ni..hee~

{ e'mie } said...

beria2 aku nak baca..sabo ajer lah...

~farah~ said...

segar diingatan :) lapor diri kat JPM :)

Ardini Humaira said...

dni lom penah ke putrajaya. sian dni ;p

cikmOt said...

kenangan aku sama jek cam ko...so tak yah jawab la ek...

~aSHa~ said...

mamalieyna --> jom gi berjimba2 ke putrajaya bawak arif....

~aSHa~ said...

ieda --> jom kak kita berjimba2 ke sana sblm gathering di kuantan...

~aSHa~ said...

emie --> eheheh jap ek...aku nak amik cuti ni..so kena la kemas2 skit meja ni....

~aSHa~ said...

farah --> kami lapor diri semua kat parcel C.....masih segar jugak...tapi nak lupakan yg tak indah...ehehheee

~aSHa~ said...

dni --> abis study nanti leh mintak keje gomen ye....ada rezeki lapor diri kat situ..

~aSHa~ said...

cikmot --> ahahaha sama je kan kita....sib baik ada ko....

LYAfrina said...

LYA????

CUMA KENANGAN G JALAN JER LA... BALIK DR PPU, ABG BWK G SITU DGN KUSI RODA G TIME TU:-(

LYAfrina said...

**BALIK DARI PPUM

.:fyzz:. said...

takpenah kija kt putrajaya..kt kelumpo penah la...

hehehe