Tuesday, July 5, 2011

arini hari dia, mana tau kemudian hari kita pulak.....itu semua kerja Allah...

Banyak dugaan yang menimpa di sekeliling kita...antara sedar, perasan atau tak je kita ni dalam kita sedang bergembira, ada hati yang sedang bersedih, sedang berjuang.....

Manusia sentiasa di uji..mengikut kemampuan seseorang itu....
Adakah kita juga akan diuji sebegini akan datang?
Kadang kala kita rasa ujian yang kita terima paling hebat / teruk sgt dari org lain...tapi kita tak sedar....ada yang lain lagi hebat ujiannya...

beberapa hari kebelakangan ini....byk dah disiarkan ttg kisah norma ini...terharu tgk pengorbanan suaminya..sentiasa setia disisi...tabah hadapi segalanya...kadang kala persoalan sering bermain di kepala sendiri, adakah suamiku nanti sanggup begini?????uhukssssss...aku sendiri pun tak tau nak buat kepastian...ehehehee...tak berani nak kata apa2....bahagian kita masa hadapan...siapa yang tahu...hanya Dia lebih mengetahui...tapi doaku dan harapanku moga suamiku adalah suami dunia dan akhirat hingga ke syurga..

------------------------------------------------------------------------

Norma disahkn mengidap Barah Otak peringkat ke-4. Dan keadaannya teruk selepas melahirkan anak.....biarlah gambar yang berbicara....kisah2nya boleh la anda ke blog kakak iparnya

kasihnya suami yang terus sentiasa disisi...


terima seadanya...

disaat masih boleh lagi memeluk anaknya....
semoga pelukan dan dakapan dari si anak akan membuat si norma terus berjuang melawan cancer demi anak dan suami tercinta...
di saat cinta mereka disatukan..


" Semoga Diberikan Ketabahan & Kesabaran Yang Tinggi Buat Pasangan Ini "

Marilah sama2 kita doakan agar norma kembali sihat & dapat menjalani kehidupan normal disamping suami & anak tersayang.. Sama-sama kita doakannya.



Dan bagi yang ingin meringankan beban marilah kita memberikan sedikit sumbangan buatnya :



cimb

01070068677528

Noormawati Mohd Rasif



KISAH NORMA :

9 comments:

cikmOt said...

berat mata yang memandang, berat lagi bahu yang memikul...

azila said...

speechless..sayu..moga keluarga ini akan dipermudahkan segala urusan dan Norma sihat spt sedia kala

eima said...

tiap kali baca kisah norma ..aku sedey sgt .... kesian kat baby kesian lagi kat norma ....

♥MiZz-siHa♥ said...

sedih tgk nie...

ieda said...

sedih baca kisah adik norma nie .. semoga dia terus kuat hadapi semua ini .. dan sama2 kita mendoakan dia cepat2 sembuh .. aminnnnnnnnnnn

Nurzairul Isma said...

ohh... berat mate memandang, berat lagi bahunye yang memikul... syukur norma suami masih mengambil berat... semoga dier sembuh seperti sediakala...

Ena said...

Moga terus diberi kekuatan padanya meneruskan kehidupan dan moga ada keajaiban utknya..

Zura said...

kesiannye..dugaan allah...

mamawana said...

Semoga Allah memberkati keluarga ini, memberi mrk kemudahan, kesabaran, ketabahan yg melimpah ruah. Amin.