Wednesday, July 6, 2011

Mama miowww yang demand

kemain mama mioww perliharaan aku skrg ni.....makin ngada2 plak...tiap kali bukak pintu umah mesti nak celah2 nak masuk sama....tapi cepat2 rapatkan pintu....bukan tak suka dia bermain dalam umah...tapi mmg tak suka pun..eheheh sbb bulunya kemain lebat...dan cepat luruh, hUBby kata, dia kena amik suntikkan khas tuk bulu kucing...amboi kemain.....aku nak suntikkan khas tuk cantikkan kulit sendiri pun tak dpt...nak gi suntik tuk bulu kucing..haiyaaaaaaaaa....tak termampu aku

lepas tu skrg ni....kalo makan tu...tak berapa dah nak makan yg makanan kat bawah ni Whiskas...kemain ngada tul...kadang2 aku selitkan dgn ikan bilis, mr. hUBby pun kadang2 belikan ikan.... lepas tu mcm kurang2 je dia makan...aku siap buat susu suam tu....baru nak..susu sejuk tak selera....alahaiiiiii


dan satu hari tu..tgk kesiannya mama mioww ni...takmo makan itu ini...makan pun mcm terpaksa...mcm itu je la yg ada...jadi terpaksa la makan...jadi aku belikan la spt di bawah ni...perghhhh habis ko satu tin tu sekali hadap....dah la setin ni berharga rm2.30...mak ai....kalo tiap2 hari..sebulan dah RM69....belum lagi yg tambahan lain...xkan nak makan yg dalam tin ni 3 kali sehari...lagi jenuh aku...terpaksa buat part time tuk mencari sesuap nasi tuk si mama miowww plakkkkk....ahahahahhaa

jadi aku buat je la mana termampu...tak daya nak layan tekaknya tu...


tapi esok dan lusa goner la yerk.....aku nak gi 'melancong' ni...mr.hUBby lak oustation..tapi jumaat balik la dia...tapi esok ni..siapa mau bagi makan si mama mioww ni..kalo mama miowww tak makan..takde susu nanti..sian lak si baby miowww nanti nak menyusu....


--------------------
baby miowww semakin comeyyy ..matanye kaler kelabu tau....mata mama miowww la kaler brown....

9 comments:

Ardini Humaira said...

bertuahnya si miow ni akak jaga leklok.. miow adik dni makan ikan je hehe

wahida said...

mmg high taste betul kucing u sis...hehe..

banyak pahala tu....

sifu im said...

baik bela arnab cam aku je..senang cite..x yah ssh2 nk beli friskies..haha

cikmOt said...

huhuhu...makin besar belanja tokey mama miaw...weee

.:fyzz:. said...

owh...mmg high class la meow2 hg..:)

LYAfrina said...

I LIKE CAT!!!
MMUAHHHHHH

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

hahaha.. sama la..
alya dpt prezen kitty berbulu lebat besday die aritu..
syampu tula kitorang gune, kalah tuan die nyahhh !!!
tp makanan die msh ditahap yg baby² punyer, almaklumla.. gigi blom kuat.. heheheh
lupa la nk enterprem dlm blog...
asik siaran tertangguh aje.. ;p

Zura said...

dulu boleh je belai kucing tp skrg nie cm kurenglah ngan kucing..

eima said...

hahaha nk yg mahai je kan .. ngade tul ..
yg biskut2 ni tak mo ..kemain lagi

tingat kucen aku dulu kak ...
suka sgt mkn biskut kucen tu ...
goncang je kotak mesti berlari die balik umah.,....