penat tul jadi suri.....

cerita pasal anak lagi...ehehehehehe gitu la kalo blogger tu seorang ibu
----------------------------------------
Tgk muka noti mereka berdua...
haiyaaaa...penat berganda2 jadinya
tgk cara makan tau dah kan...mesti ada yg jatuh2 ...lepas tu kena sapu lagi...kalo suh mereka tu...suka la mereka menyapu2..tapi berebut nak menyapu...so baik aku je la sapu..kadang2 tu molek je pakat sorang pegang penyapu sorang pegang penyedok...tapi time tak berpakat tu...dua2 rebut nak pegang penyapu...



tgk keadaan keliling rumah...bila ada 'budak kecik' semula...kena la bukak buaian, bukak katil, bukak carseat...penuh dah ruang tamu...naik serabut aku..tak tau nak susun bagaimana lagi...tu belum korang nampak lagi kotak sauna aku guna time berpantang aritu....ni lama tak bersauna....sibuk dgn anak2 (alasan ni je la aku pakai skrg...ahahahahhaa) 

Comments

umilia said…
tula sha..selagi ade anak2 kcik ni umah tu mmg ssh nak kemas..kemas jap je pun..pstu sepah blk..tak leh nak watpe dah..
Ardini Humaira said…
wahh kak bestnye boleh sauna di rumah :)
{ e'mie } said…
hehehe...aku faham keadaan ko..ko buat lagi ker sauna kat umah?..bagus tu..untuk kesihatan diri jugak...
.:fyzz:. said…
MMG aku kalau umah sepah mmg sakit mata..tuh la ..anak2 aku kalau men selalu main kt lam bilik yg aku khas utk main ja..sufiya lak..mmg pengemas orngnya.hehe..kalau sepah ja ..cepat2 ja dia kemaskan...:)

btw..baby maisara dh besar dh kan..comey ank dara hg...tgk tuh kai khaftan..tomey ja..:)
♥cikmOt♥ said…
memang penat berganda2 weii...samalah ngan bujang dan dara kat umah aku ni...
naik pening kepala aku kekadang weii...
sakit ati pun ada...hahaha
~aSHa~ said…
aahahahahahaha asam garam kehidupan rumah dan tangga wei

Popular posts from this blog

PETUA UNTUK MENEGANGKAN PAYUDARA @ TETEK...

Senarai Hotel Sekitar Kemaman / Chukai Terengganu

Eziclean 3 Beradik dan Testimoni