Thursday, December 29, 2011

Mandian bagi Kanak² menghidap ekzema

Oleh kerana adik mengalami kulit ekzema,adik terpaksa guna mandian jenama Sebamed
tak leh nak mandi guna mandian biasa, bedak ke lotion ke semua tak leh jenama lain..guna sebamed jer yg ok
sabun ni bukan mengubat tuk penyakit ekzema..tapi melindungi sahaja..kerana pH nye ok dan sesuai untuk kulit ekzema pH.5.5

harga tuk produk ni pun boleh tahn



11 comments:

*Miss Geli^ said...

anak aku pakai syampu sebamed ni..sebab kepala dia berkuping kuping..gatal..

itu kira ekzema jugak ke arr

~aSHa~ said...

kalo berkuping2 tu yer jugak rasanye...kena jaga makan bagi si ibu menyusu...

tapi boleh refer doktor nak sahkan...sbb anak aku tu kepala la yg berkuping2...muka tu jap elok jap merah2

LYAfrina said...

dlu pnah gak pakai sabun ni..

Fieza79 said...

utk bby blh ehh..firas lak kulit muka die nmpk cm kering2 je..xtau nak pakai mandian apa yg sesuai...

Anonymous said...

anak aku dulu pun ada exzema, tapi bukan dari baby..start umur dia 3 tahun sampai 6 tahun...satu badan gatal n merah, garu sampai berdarah.. nak mandi tak boleh, nak tido pun susah.. macam2 ubat pakai..gi pakar kulit... dah riban2 ler habis duit... memang sedih sangat tengok anak aku tue.. lani dah darjah dua ..alhamdulilah kulit pun dah ok.. (Wawa, Tg malim)

~ yus ~ said...

rasa pernah guna sebamed ni untuk Alia dulu. Memang mahal sikit kan, tp
untuk anak2 kita usaha yang terbaik kan..

ratna said...

Kesiannya adik...Produk sebamed mmg bagus. Kat cni pun ramai anak org mesia kena ekzima. Ada tu yg sampai guna ubat paling kuat baru ok.

.:fyzz:. said...

emm hrp adik ok la..emm berapa reger dia hashajidah..?

Ardini Humaira said...

dni pakai lipbalm sebamed :)

gina marna said...

suke sebamed...pakai pencuci muka ms kene alergi kat mulut n pp dulu...doktor yg suggest nih

~aSHa~ said...

mmmmmmm