Wednesday, January 14, 2015

Promosi daripada MAS : Diskaun Penerbangan Antarabangsa, Domestik






jadi apa berlegah lagi
cepat2 klik kalo ada yang dah rancang percutian...
mak temah taun ni dah rancang untuk keluarga temah..tapi dlm negeri sahaja...tidak menaik kapal terbang  

2 comments:

Asha Lya said...

Thn ni x da lgi prcgn, may b brcuti kat cne2 je kot hhe

eMMe said...

Asha, akak pun boleyyhhh..hehehee~ tu le.. byk sgt BW kan.. terasa n feel mak2 akak2 gitu kan, hehehe.. hurm.. best gak tambang murah ni kan.. nak kene fikir gak naik kapaterbang ni,hehe~~

sharing daripada team

Perancangan Allah ITU INDAH. Hajat Untuk bertandang  Ke Felda Jelai 3 Allah Rezeki Dengan mudahnya. Kak Cik Jadi Ke nak datang sini.....

Labels