Friday, March 26, 2010

Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100.. ????


saya akan dermakan duit ini kepada Haryani Mat Hussin. siapa dia? dia adalah seorang insan yang sangat2 memerlukan duit buat masa ni..semua orang perlu duit kan? ye saya tahu...tapi saya rasa dia patut dibantu..ikutilah kisah dia DISINI . ibu tunggal kepada 3 orang anak telah mengidapi penyakit saraf (Guillan barre syndrome A.I.D.P Axonal Variant) iaitu lumpuh separuh badan, enemia dan chronic gastritis (usus terlalu nipis) . Beliau telah lumpuh separuh badan dan kemungkinan besar akan hilang deria penglihatan. <--- KLIK LINK INI UNTUK KETERANGAN LEBIH LANJUT


mesti ada yang tertanya kan.dimana suaminya? insan sepatutnya menanggung dia.... biarlah rahsia tentang 'suaminya dimana' tidak disiarkan di blog saya...biarlah saya dan beberapa rakan yang sedang mengumpul dana untuk dia sahaja mengetahui cerita sebalik DIMANA SUAMINYA.....

jadi tujuan saya join contest ini adalah sebahagian usaha untuk membantu beliau. bukan niat saya nak menunjuk kepada dunia saya akan dermakan duit itu..tapi dah syaratnya dah tertera...kena buat entry bertajuk Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100.. so biar la saya berterus terang sahaja..harap ada la rezeki untuk insan tersebut.

jadi marilah beramai2 join CONTEST ini..mungkin anda sendiri juga mempunyai niat anda sendiri yang lebih memerlukan yang kami semua tidak tahu...apa tunggu lagi


TERIMA KASIH KEPADA PIHAK PENGANJUR 'DIARI SEORANG LELAKI'


-----------------------------------------END--------------------------------------------------

KETERANGAN CONTEST SEPERTI DI BAWAH :


Syarat² Penyertaan

Sila buat entry bertajuk seperti di atas iaitu - CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100..

Entry tak payah la nak skema², ikut kreativiti korang la..

Sertakan banner di atas & backlink ke entry ini..Tak payah la letak kat sidebar..

Tarikh tutup penyertaan ialah pada 30.04.10

Kalau dah join, sila tinggalkan pesan & URL blog anda di kotak comment..


Hadiah

Tempat pertama akan menerima RM100 terus ke akaun anda

Tempat kedua akan menerima RM50 terus ke akaun anda

Tempat ketiga akan menerima RM30 terus ke akaun anda

Tempat keempat & kelima akan menerima saguhati sebanyak RM10 terus ke akaun anda


9 comments:

Siti said...

Alhamdulillahhhh...mudah2an asha dapat duit tu. Amin.

ardinihumaira said...

gudlak kak! moga niat murni suci akak dimakbulkan. aminn

Ena said...

Mudah2an la kan asha.. niat yg baik tu moge dipermudahkan.. :)

♥cikmOt♥ said...

alhamdulillah...i pray for you

Zue AnnaLeeya said...

bagus asha ada niat cmtuh.... moga2 dpt duit tuh yer... amin..

Unknown said...

semoga RM100 berjaya diperolehi dan akhirnya menjadi milik Haryani Mat Hussin.

LYaFRINA said...

Thank sha.. sy pon akn cuba join jugak...
semata-mata utk haryani...

~aSHa~ said...

thanx to all atas doa itu..

jom la join sekali..mana tau korang dpt..leh korang berniat tuk dia jugak..kalo aku tak dpt...korang dpt...korang leh bagi kan? pe kata sama2 kita join?

Lelaki Ini said...

alhamdulillah..

tQ for joining & good luck..

p/s : maybe nak tubuhkan dana khas untuk membantu mereka yang dalam kesusahan la..