Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu


tahun ni aku tak dpt apa2 hadiah pun lagi tuk hari ibu...ehehe spt tahun sudah..
aku pun terlupa nak beli apa2 tuk mak aku....teruk tul disitu..
insyaAllah ada rezeki adalah tuk mak n mak mentua aku

so selamat hari ibu kepada semua teman2 yg sudah bergelar ibu, atau bakal menjadi ibu...atau berhasrat menjadi ibu....

13 comments:

~anna&anuar~ said...

happy mothers day kak asha..moga sentiasa dipnjgkn umur,dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yg baik selalu n berada dibawah lindunganNya..Ameen

LYaFRINA said...

selamat hari ibu..
semoga kt menjadi ibu y terbaik dunia & akhirat buat ank2 kita..
amin..

**lya just kuar mkn2 jer semalam.. bwk mama skali.

@juera said...

mai berhasrat sgt nk jd seorang ibu..hehehe..x sbr neh nk mnggu..

Ain said...

selamat hari ibu sha....

kalau tak semoaot beli hadiah call atau sms jer pun dah cukup....

yang penting kita ingat kat dorang kan....

Epul Azimi said...

selamat hari ibu untuk akak dan semoga akak sentiasa hidup bahagia........amin............:)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

selamat hari ibu jugak mama danish & sarah.. =D

E.d.Y said...

slamat ari ibu yer kak...hehe

Ena said...

Selamat Hari Ibu asha.. :)

~aSHa~ said...

thanx to all..selamat hari ibu jugak...semoga bahagia selalu

iz-AnN عبداللطيف said...

selamat hari mama my frens

iz-AnN عبداللطيف said...

selamat hari mama my frens

IbuHakimHaikal said...

Selamat hari ibu asha.. ;)

.:fyzz:. said...

Selamat Hari ibu zidah..bukan hadiah yg diutamakan tp ingtan yg tulus ikhals itew yg menjadi kemistian..(kalau dpt hdiah pun beh gak..hehe

APA ITU HIBAH?

. Dari segi bahasanya, hibah bermaksud hadiah. Selagi anda masih hidup dan bernafas, anda bebas untuk memberikan hibah kepada sesiapa p...

Labels